Friday, 21 August 2009

Lucky Winner & the Mojo







First of all I want to thank you again and again for being part of this Giveaway. I really can’t grasp how many overwhelmingly dear comments you have left here. If I could, I would send you all something of these little things I made...

129 of you were part of the drawing. I wrote your names down on little white papers (sometimes with little drawings fitting your blog name). It was not much work I did it with real great passion. Than I had to fold all these papers *sigh* my forefingers nearly started to get some little blisters (no, I’m kidding). Than I put you all in a nice little white basket :0)

Two days ago my sister came with Olivia and so we started the drawing. This was a really hot day and I was sweating while taking the pictures...
Olivia did a great job! She was so excited to scrabble and grab the papers in the basket. The first one she took in her hand and held it was the winner! I grabbed the paper and opened it with a little tataaaaaa.

The winner is.... Alice (her blog: thoughts from alice w.)
Congratulations dear Alice, I hope you will enjoy the little things I made! Please contact me via mail and let me know the shipping address.

I wish you all a beautiful weekend with sunny days and perfect moments to remember...
Love, Mira!
P. S. isn’t she a little angle?

--------------------------------------------------------

Zunächst möchte ich mich immer und immer wieder bei Euch bedanken, dass Ihr Teil dieses Giveaway wart. Ich kann es immer noch nicht fassen, wie viele überwältigend liebe Kommentare Ihr hinterlassen habt. Wenn ich könnte, würde ich jedem einzelnen ein Dankeschön zukommen lassen...

129 von Euch haben an der Ziehung teil genommen. Ich habe all Eure Namen auf die kleinen weißen Papierchen geschrieben (manchmal sogar mit kleinen Bildchen passend zu Eurem Blog-Namen). Es war nicht viel Arbeit und ich tat es mit echter, großer Leidenschaft. Danach habe ich die Papierchen gefaltet *seufz* meine Zeigefinger haben schon angefangen Bläschen zu werfen (neeiiin, ich scherze nur). Dann habe ich Euch alle in einen hübschen, kleinen, weißen Korb geworfen :0)

Vorgestern war dann meine Schwester mit Olivia da und wir konnten endlich mit der Ziehung loslegen. Es war ein sehr heißer Tag und ich habe mächtig geschwitzt während des „Shootings“...
Olivia war großartig! Sie war ganz kribbelig und aufgeregt, dass Sie in den Zettelchen rumwühlen durfte. Das erste Papierchen, dass sie dann herausfischte und in der Hand behielt, habe ich mir dann geschnappt und es mit einem kleinen Tataaaaaa entfaltet.

Die Gewinnerin ist.... Alice (Ihr Blog: thoughts from alice w.)
Herzlichen Glückwunsch liebe Alice, ich hoffe Dir gefallen die Sächelchen, die ich gemacht habe! Bitte setz Dich mit mir per Mail zwecks genauer Anschrift in Verbindung.

Euch allen wünsche ich ein wunderschönes Wochenende, voller erinnerungswürdiger Momente... herzlichst, MiraP. S. ist sie nicht ein kleiner Engel?





62 comments:

  1. Oh Mira...of all the giveaways in all of blogland this would have been the one that I desperately wanted to win! You must thank adorable little Olivia for me for picking my name! ;) My heart is leaping for joy right now over this! Can't wait to have these beautiful items in my home to cherish forever! Thank you, thank you, thank you...a thousand times thank you!

    ReplyDelete
  2. Was für ein süßes Mäuschen! Diese großen Kulleräuglein und die braunen Wellen..einfach sooo süß! Und der Name natürlich auch:-))...Ich habe auch eine Olivia:-), der Gewinnerin die besten Glückwünsche, LG Anja

    ReplyDelete
  3. Da ist sie ja die kleine Prinzessin. Sie ist sooo süß, ich könnt sie grad "klauen" hihi
    Die Bilder sind wirklich super geworden...schade das ich nicht gewonnen habe ;o)
    Drück Dich und schönes Wochenende
    Deine Bianca

    ReplyDelete
  4. Oh je....
    ich sehe jetzt schon die Männer dahinschmelzen wenn sie diesen Augenaufschlag in 15 Jahren ausprobiert. So ein süßes Ding!

    ReplyDelete
  5. Hi Mira,
    How lovely Olivia is there and what a helper you have!

    I'm so happy that Alice won your giveaway, she's a very sweet soul. Your items will be just perfect in her already beautiful home... more to add to it ;)

    Happy weekend
    xo~Tracie

    ReplyDelete
  6. Oh, such a cute little girl!
    She´s adorable!

    Wish you a nice weekend!

    Lots of hugs// Camilla

    ReplyDelete
  7. Your little niece is such a little doll! She is darling!! Did you tell her Mom to dress her in white for the occasion too??

    So happy for the winner! What a great giveaway!

    Have a happy weekend! XO

    ReplyDelete
  8. O wat een schattig Oliviaatje! Gelukkig heb ik zelf ook een Olivia-popje! Die van mij is 3 jaar, blond, en met net zulke blauwe kijkers.
    Prachtige foto's!
    Joke

    ReplyDelete
  9. was für ein süsses Mädchen


    Gela

    ReplyDelete
  10. Herzlichen Glückwunsch Alice!
    Olivia ist ja so süss: die blauen Augen und das hübsche weisse ;-) Blüschen...einfach traumhaft schöne Bilder.
    Liebe Grüsse Tina

    ReplyDelete
  11. most lovely drawing ever in blogland ;)

    ReplyDelete
  12. She is an absolute darling! her eyes are amazing, so deep with child thought. Children are true philosophers. I'm glad for Alice and sad for me...big hugs and thank you

    ReplyDelete
  13. Wie süss die kleine Olivia ist!
    Der Gewinnerin meine herzlichsten Glückwünsche!
    Ein wunderschönes Wochenende!
    Herzliche Grüße, Yvonne

    ReplyDelete
  14. Oh Mira, I think I could just stare at these dear pictures of Olivia all day. She is the cutest little thing and she did a great job. I just love Alice and her blog and she will cherish these items forever.
    Hugs to you and Olivia,
    June

    ReplyDelete
  15. Hallo Mira! Eine goldige Nichte hast Du da. Neid! Wunderschöne Bilder und sie hat sich ja richtig Mühe gegeben, der kleine Glücksengel. Herzlichen Glückwunsch an die Gewinnerin! Leider habe ich die Aktion verpasst.

    Gruß Melly

    ReplyDelete
  16. Oh....how sweet. Olivia she is so adorable......now seeing her I don't mind that I did not win.
    She makes me really happy.....
    Such a nice pictures you made from here.......how proud you must be on your little niece.
    Nice weekend

    ReplyDelete
  17. Liebe Mira,
    eine süße und goldige Glücksfee!!!!!
    Wunderschöne Fotografien.
    Meinen allerherzlichsten Glückwunsch an die glückliche Gewinnerin.
    Ein schönes Wochenende wünscht dir,
    Elke.

    ReplyDelete
  18. Zucker einfach nur Zucker!Die kleine ist zum fressen.Schade das ich nicht gewonnen habe .... naja, vieleicht beim nächsten mal.

    Grüße Ana

    ReplyDelete
  19. Congratulations to Alice. Love the photos of the pretty Angel, she is adorable.

    Leeann x

    ReplyDelete
  20. Hallo,
    die Kleine ist aber groß geworden.
    Ganz süß mit den großen Augen.
    Und dahinten sehe ich Maddox der auf sie aufpasst.
    Grüße Sylvia

    ReplyDelete
  21. Ohhh was für eine süsse kleine Glücksfee. Einfach zu putzig!!!
    Und tolle Fotos.
    Glückwunsch an die Gewinnerin
    ♥-lichst
    biggi

    ReplyDelete
  22. Congratulations to the lucky winner! Olivia ia a beauty! Beatiful and tender! I adore children at that age!
    Happy Sunday!
    Vale

    ReplyDelete
  23. Oh du meine Güte: hast du eine obergoldige, wunderhübsche kleine Nichte!!!
    Kann man diesem kleinen Wesen jemals böse sein?

    Herzlichen Glückwunsch natürlich an die Gewinnerin!
    Sie bekommt ganz wundervolle Sachen von dir!

    Schönen Sonntag!
    Biene

    ReplyDelete
  24. Wirklich, ein Engelchen! Wunderbare Fotos und Glückwunsch der Gewinnerin (was hat sie doch für ein Glück)!

    ReplyDelete
  25. Followed your blog link and really enjoyed reading all your posts about life in all shades of white. My favorite colour.

    Never seen a cutier ramdom number generator.

    ReplyDelete
  26. hallo mira,
    die kleine "Verlosungs-fee" ist soooo süüüüss, ein bild lieber als das andere, wirklich !!
    hugs mina
    http://www.minasthisnthat.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Die Bilder sind so traumhaft süß.
    Eine Frage hätte ich da, mit welcher Kamera hast du diese Fotos gemacht? Bin auf der Suche nach einer guten, aber welche ist denn so gut?????

    ReplyDelete
  28. .....sooooo fotogeeeen! Ganz süüüüß!!!!!!

    ReplyDelete
  29. ... was für eine goldige Glücksfee! ;))

    Glückwunsch an de Gewinnerin.

    GLG; Bea

    ReplyDelete
  30. Liebe Mira, ich möchte dich gerne einladen, bei meinem neuen Blog "Sucre et Cannelle" reinzuschauen: http://sucre-et-cannelle.blogspot.com/. Ich hoffe, ich zähle dich schon bald zu meinen Leserinnen! Alles Liebe, Chani

    ReplyDelete
  31. Liebe Mira,
    deine Nichte ist wirklich eine kleine Schönheit. Supersüße Fotos.

    Liebe Grüße, Nadine
    herz-allerliebst.de

    ReplyDelete
  32. Hello Mira, I came over to visit you from Alice's blog... what a lucky girl winning all those lovely treasures in your giveaway! Little Olivia is just precious and your blog is so beautiful... I will visit often... Julie Marie

    ReplyDelete
  33. Hi Mira,
    Congratulations for the winner and your little niece is a beauty. She much be the pride of the family :)
    Greetings from the Netherlands, Janneke.

    ReplyDelete
  34. Hallo Mira! Zuckersüß ist Sie Deine kleine Nichte und der richtige Glücksbringer. Leider habe ich Deine Verlosung verpasst oder habe ich doch einen Kommentar abgegeben. Ich weiß es nicht mehr, denn wir waren einige Tage in Berlin.
    Ich finde Deinen Blog bezaubernd. Mach weiter so. Bis bald! Christiane

    ReplyDelete
  35. Dear Mira,

    Your blog is gorgeous!!! I am visiting you from dear Alice W.'s lovely blog. I am so happy she won your beautiful giveaway! Yes, Olivia is an angel... so sweet and pretty!

    Have a blessed day!
    Love, Paula

    ReplyDelete
  36. Congratulations Alice!
    And Thank-you for all your hard work, Mira! Olivia is a doll!

    ReplyDelete
  37. Hi Mira I have come over from AlicceW's blog. How lucky she was to win your beautiful giveaway.
    Alison

    ReplyDelete
  38. So eine ausnehmend süße & hübsche Maus.

    Und herzlichen Glückwunsch an die Gewinnerin.

    liebe Grüße aus Wien
    von Betty

    ReplyDelete
  39. What a beautiful little girl Olivia is! I found your blog through the lovely Alice. We may live very far apart but seem to have much in common. Wishing you a wonderful day!

    p.s. Your photography is amazing!

    ReplyDelete
  40. ACHTUNG ACHTUNG !!!

    Tausche kalimero umgehnd gegen dieses Zuckersüße kleine Mädchen mit Kulleraugen ein...

    Bitte um schnellstmögliche Rückmeldung um Tausch schnellstmöglich über die Bühne zu bekommen ;o)

    Wann war denn die Verlosung und warum hab' ich nichts mitbekommen???

    So schön Sachen...*seufz*

    nächstes mal ...;o)

    grüßli tine

    ReplyDelete
  41. Yes Mam,

    with canon you can...*lach*

    ich hatte mir ja dein modell bei amazon bestellt, aber die war kaputt als die ankam..und es war ein mordstheater mit dem verkäufer...naja, schwamm drüber...

    und was heißt hier: mach ma größer...ich bin froh, dass ich die überhaupt reinkriege..*Grins*

    wünsch dir was...

    tschöööö mit Ö

    Tine

    ReplyDelete
  42. Oh, ist die süss, die Kleine!! ♥ Das wird mal eine wunderschöne Frau. :-)
    LG
    Claudine

    ReplyDelete
  43. Liebe Mira,

    ich liebe ja Deine Bilder über alles, bewundere sie schon lange ganz doll...
    ... aber mit den Portraits von Olivia haste Dich nun selbst übertroffen! Die sind ja sooooooo zauberhaft, besser geht es wirklich nicht. Ich schmelze dahin!

    viele liebe Grüße
    Anke

    ReplyDelete
  44. How can I say how beautiful I think these pictures was?!!!

    LOVELY LOVELY LOVELY!!

    Smile from Liv

    ReplyDelete
  45. Oh Mira, she's soooo beautiful! She looks like an angel!

    ReplyDelete
  46. Your little niece is just adorable.... too pretty for words! I hope all is well with you and that you are enjoying the late summer/early autumn. It is always a joy to visit your, oh so pretty blog!

    ReplyDelete
  47. greetings!

    your little niece is precious and your photography is beautiful.

    congratulations to your winner.

    xo

    ReplyDelete
  48. Hello,Olivia is beautifull,I'love blue eyes Sorry for my english.Kiss Isabelle

    ReplyDelete
  49. Hello, you have a wonderful blog, beautiful pictures. Some day I´ll change my home into everything white, meanwhile there´s a lot of colour.
    Olivia is lovely!!
    María Cecilia, from Chile

    ReplyDelete
  50. Dear Mira,

    Hello again dear one! Thank you for visiting me and for your very kind words! How wonderful you love Jane Austen as I do. Her books are such a beautiful and happy read!

    God bless you!
    Love, Paula

    ReplyDelete
  51. what a lovely little girl with so beautiful eyes! love, catherine.very nice blog too!

    ReplyDelete
  52. Hi Mira!
    So very nice of you to visit my blog, and say hello! How cool...another Mira who makes bears on the other side of the world. :0) Sorry it has taken me so long to get back to you-life has gotten in the way.
    I love your blog and your bears!
    P.S.~
    Olivia is DARLING!!!!!
    Take good care,
    Mira in California

    ReplyDelete
  53. Hallo, liebe Mira,
    spät, aber doch - ein Kommentar zu den süßen Bildern deiner Nichte! Sie ist ja zum Fressen, das geborene Fotomodell!
    Gewonnen habe ich wieder mal nix, was ich aber auch gar nicht erwartet habe. Ich habe mich aber richtig gefreut, als ich das Symbol auf dem Zettel für meinen Blog sah - die Lilie der Bourbonen, für mich als Francophile absolut passend!
    Unser Urlaub in Italien ist ja nun schon wieder vorbei. Wenn ich denke, dass ich die Bilder aus meinem letzten Post erst vor kurzer Zeit geschossen habe... Unser Sohn hatte gleich nach unserer Rückkehr Geburtstag, der Garten sah aus wie ein Dschungel, und morgen hat das Kind schon seinen ersten Tag in der Realschule - irre, wie sich alles überschlägt, nicht?

    Bist du in Urlaub? Oder mit den Vorbereitungen für deinen Showroom beschäftigt? Was auch immer, hab eine gute Zeit,

    Angelika

    ReplyDelete
  54. Oh WOW, this is a great post & you have the most gorgeous site here. It's all perfect !

    Thank you and best wishes....

    ReplyDelete
  55. Dear Mira! I am sooo sorry you are not well, and I do sincerely hope your health will improve soon. I shall keep my fingers crossed for you.

    As for the Shabby Chic stores closing... I checked today Rachel`s blog, and it seems she has opened a new one (or rather re-opened the very first one), which is such good news. I do hope her wonderful products will soon be available to the wider public again. Meanwhile I truly enjoy her lovely new book, and do heartily recommend it to you too.

    Take care, dear blog friend.

    ReplyDelete
  56. Hallo Mira,
    was ist das für eine süße Maus!!!!! Sie ist ja zum knuddeln und ganz dolle liebhaben!!!! Durch mein ganzes gewusel mit meinem Blog habe ich das leider gar nicht mitbekommen!!!! Herzlichen Glückwunsch auch noch an die Gewinnerin!!! Sie hat bestimmt einen wunderschönen Preis von Dir bekommen!!!!!
    Ganz liebe Grüße Barbara

    ReplyDelete
  57. Die ist ja super süß. Wie niedlich, so ein süßes Mädchen. Einen echt schönen Blog hast Du.
    Lieben Gruß Nicole

    ReplyDelete
  58. Olivia is one of the most beautiful babies I've ever seen. What a precious child. Thank you for sharing her lovely photos with all of us. It really put a smile on my face today.

    Cathy

    ReplyDelete
  59. What a lovely princess !!!

    ReplyDelete
  60. Thank you for sharing the beauty of Olivia...a child filled with life, which at this time for me fills me with joy in my times of sorrow.

    My 90 year old father is very ill...and your lovely daughter represents life and beauty and living for me.

    My father was an incredibly talented artist and I finally have some photos of my Papa's hand-painted frescoes from the Cathedrals of Southern Italy. Come see the photos; you'll be glad you did. They are truly works of art!
    TesoroFino.blogspot.com

    ReplyDelete
  61. Ganz ehrlich? Die Verlosung ist doch da Nebensache, Olivia sieht nach einem Hauptgewinn aus, gott ist das Mädel süss!

    ReplyDelete
  62. wondefull,tres belle!!!
    bises,kate

    ReplyDelete

Thank you for stopping by...